Brak wyników
FAQ.
Szukaj.
Wyszukaj interesujące Cię tematy wśrod pytań i odpowiedzi
Pytania ogólne
W jaki sposób zalogować się na moje konto klienta?
W celu zalogowania się na konto klienta należy:
  1. Wejść na stronę wydarzenia.
  2. Zalogować się w górnym pasku widniejącym nad menu danymi użytymi podczas zapisu.
  3. Wybrać na pasku "Moje konto".
  4. W zakładce "Moje Wydarzenia" znajdują się materiały organizacyjne, dodane na 5 dni przed rozpoczęciem wydarzenia.
Gdzie znajdę Politykę prywatności i Regulamin rejestracji na konferencję?
Polityka prywatności oraz regulamin znajdują się w stopce strony konferencji.
Jakie rodzaje biletów mogę wybrać?
Konferencje są organizowane w formułach: hybrydowej, stacjonarnej, online. Informacja o tym, jaką formułę ma dane wydarzenie zawsze jest na stronie głównej konferencji. Dodatkowo w zakładce weź udział każdy wariant udziału jest dokładnie opisany. Pamiętaj, że liczba miejsc stacjonarnych jest limitowana, obowiązuje kolejność zgłoszeń.
Czy program konferencji może się zmienić?
Program może ulec zmianie. O ewentualnych zmianach będziemy informować na bieżąco — prosimy o śledzenie strony internetowej wydarzenia.
Gdzie znajdę informację o konferencji?
Najważniejsze informacje o konferencji — takie jak forma, data, miejsce — znajdują się na głównej stronie wydarzenia. Szczegóły organizacyjne zostaną wysłane do każdego uczestnika 5 dni przed datą rozpoczęcia wydarzenia.
Czy organizator pokrywa koszty podróży i noclegów dla uczestników konferencji?
Nie, organizator nie pokrywa kosztów podróży i noclegów.
Czy otrzymam certyfikat potwierdzający mój udział w szkoleniu/konferencji?
  • Konferencje Stacjonarne – Certyfikat wręczymy Ci osobiście w dniu wydarzenia. Wszystkie osoby, które podpisały się na liście uczestników otrzymają zaświadczenie po zakończeniu programu konferencji. Certyfikat będzie dostępny do odebrania w recepcji.
  • Konferencje Online – Certyfikat zostanie wysłany na Państwa skrzynkę mailową (prosimy sprawdzać również folder SPAM, Oferty itp.) do 14 dni od dnia zakończenia konferencji.
  • Dodatkowo każdy Uczestnik bez względu na to czy uczestniczył w formule stacjonarnej, czy online znajdzie certyfikat po zalogowaniu się do swojego konta i przejściu do zakładki Moje Wydarzenia do 14 dni po odbyciu się konferencji.
Kiedy otrzymam dodatkowe materiały pokonferencyjne?
Materiały są wysyłane na Państwa skrzynkę mailową (prosimy sprawdzać również folder SPAM, Oferty itp.) do 14 dni od dnia zakończenia konferencji oraz dostępne w zakładce Moje pliki po zalogowaniu się na stronie wydarzenia.
Czy dostanę przypomnienie o zbliżającej się konferencji na którą się zapisałem?
Tak, każda osoba zapisana na konferencję otrzyma wiadomość mailową (prosimy sprawdzać również skrzynki SPAM, Oferty itp.) oraz SMS. Pierwsze przypomnienie jest wysyłane na 29 dni przed planowaną datą rozpoczęcia konferencji. Drugie przypomnienie jest wysyłane 24 godziny przed wydarzeniem.
Kiedy dostanę informację organizacyjne?
Informacje organizacyjne takie jak, miejsce, wskazówki dojazdu, godziny rejestracji itp. w przypadku konferencji online – link do wydarzenia. Zostaną wysłane na skrzynkę mailową (prosimy sprawdzać również skrzynki SPAM, Oferty itp.) 5 dni przed planowaną datą rozpoczęcia konferencji oraz będą dostępne po zalogowaniu się w zakładce Moje wydarzenia w ww. terminie.
Kto jest organizatorem konferencji?
Organizatorem jest Spółka Forum Media Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13, wpisana do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS nr 0000037307, NIP 781-15-51-223, Kapitał zakładowy: 300 000,00 zł.
Zamówienie
Jak zgłosić udział w konferencji?
Aby zapisać się na konferencję, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na dedykowanej stronie wydarzenia w zakładce „Weź udział”. W przypadku problemów prosimy o kontakt e-mail pod adresem bok.eventy@forum-media.pl lub kontakt telefoniczny na numer 61 66 55 774 z informacją o chęci wzięcia udziału w konferencji.
Jak zapisać się na kolejną edycję wydarzenia?
Po zakończeniu zapisów na aktualne wydarzenie na stronie konferencji pojawi się formularz do pozostawienia kontaktu. Zostaw kontakt do siebie, po otworzeniu zapisów poinformujemy o starcie przedsprzedaży biletów.
Chcę zgłosić na wydarzenie kilku uczestników, jak to zrobić?
Dodaj do koszyka ilość produktów odpowiadającą ilości uczestników, którzy mają zostać zapisani na wydarzenie. Wypełnij poprawnie dane każdego uczestnika, aby otrzymał bezpośrednio na swój adres e-mail i sms potwierdzenie dotyczące zapisu oraz informacje organizacyjne.
Do kiedy można zapisywać się na konferencję?
Konferencje Stacjonarne – do dnia poprzedzającego konferencję
Konferencje Online – do momentu zakończenia konferencji
Informację organizacyjne oraz potwierdzenie zamówienia przyjdzie do Państwa automatycznie (prosimy sprawdzać również folder SPAM, Oferty itp.)
Jak wypełnić formularz zamówienia dla jednostki, która podlegała centralizacji VAT?
W związku z centralizacją rozliczeń podatku od towarów i usług w jednostkach samorządu terytorialnego (gminach, powiatach, województwach) oraz ich jednostek organizacyjnych od 1 stycznia 2017 każda faktura zakupowa otrzymywana przez urząd obsługujący gminę, przez jej jednostkę lub zakład budżetowy i ich dotycząca, musi zawierać na fakturze dane nabywcy oraz dodatkowo odbiorcy. W tym przypadku klient zobowiązany jest do wyboru typu zamawiającego – jednostka budżetowa. Jeśli formularz nie zawiera opcji wyboru typu zmawiającego prosimy o kontakt na bok@forum-media.pl
Co zrobić, kiedy nie otrzymałem potwierdzenia przyjęcia mojego zgłoszenia?
Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego automatycznie generuje się potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia, jeśli takie potwierdzenie nie pojawi się, to prosimy o kontakt mailowy z Biurem Obsługi Klienta (bok@forum-media.pl) i zgłoszenie problemu.
W jaki sposób zostanę powiadomiony o tym, że formularz zgłoszeniowy został dostarczony do organizatora konferencji?
Zaraz po rejestracji online Zamawiający otrzyma automatycznie potwierdzenie wpisania na listę uczestników konferencji drogą mailową oraz SMS. W przypadku braku odpowiedzi uczestnik proszony jest o kontakt z BIUREM OBSŁUGI KLIENTA pod numerem tel: 61 66 55 774, tel kom: 536 077 338 lub mailowo konferencje@forum-media.pl. Godziny pracy: pon. - pt. 08:00 - 16:00
Kod rabatowy nie działa co zrobić?
Usuń wszystkie produkty oraz kupon rabatowy z koszyka. Przejdź ponownie do zakładki „weź udział” i wybierz ponownie wybrany wariant. Jeśli ta metoda nie działa wejdź na stronę konferencji w trybie Incognito lub wyczyść pliki cookie/historię przeglądarki. Jeśli nadal nie uda się skorzystać z kodu, prosimy o kontakt pod adresem bok@forum-media.pl
Mam dodatkowy kod rabatowy, jak go wykorzystać?
  1. Dodaj wybrany wariant do koszyka.
  2. W polu "Masz kod promocyjny?" wpisz kod.
  3. Kliknij przycisk "Dodaj".
  4. Upewnij się, że w "Zastosowane kody rabatowe" pojawił się kod.
  5. Przejdź do płatności.
Czy jest możliwość otrzymania dodatkowych rabatów na konferencję?
Tak, informacja dotycząca rabatów grupowych znajduje się nad formularzem zakupu w zakładce weź udział.
W przypadku jednorazowego zgłoszenia powyżej 5 osób możliwa jest indywidualna negocjacja cen uczestnictwa. W tej sprawie należy się skontaktować z Biurem Obsługi klienta tel. 61 66 55 800 lub drogą mailową pod adres bok@forum-media.pl
Co obejmuje cena uczestnictwa w konferencji?
Cena obejmuje udział w całodniowej konferencji oraz catering. Cena nie obejmuje noclegu i parkingu. Szczegółowe informacje o ofercie znajdą Państwo na stronie internetowej konferencji.
Pracuję w szkole, czy jeśli zgłosi mnie pracodawca, będę mogła skorzystać ze zwolnienia z VAT? Jak to działa? Jakie warunki muszą zostać spełnione?
Zwolnienie z VAT przysługuje tylko jeżeli faktura VAT wystawiana jest na jednostkę sektora finansów publicznych oraz innych niż sektora finansów publicznych która dodatkowo potwierdzi, że finansuje udział w szkoleniu/konferencji co najmniej w 70% ze środków publicznych. W przypadku jeżeli np. Szkoła zgłasza swojego pracownika na szkolenie/konferencje i zaznaczy odpowiednie oświadczenie w formularzu zamówienia (potwierdzające finansowanie udziału w co najmniej 70% ze środków publicznych) faktura VAT zostanie wystawiona bez naliczania podatku VAT.
Jak dojechać do miejsca, w którym odbędzie się konferencja?
Dokładna informacja o tym, jak dojechać na miejsce konferencji, zostanie wysłana 5 dni przed terminem konferencji pod adres e-mail podany w zgłoszeniu (prosimy sprawdzać również skrzynki SPAM, Oferty itp.). Wskazówki pojawiają się na stronie wydarzenia bliżej planowanej daty rozpoczęcia konferencji, prosimy o śledzenie strony internetowej.
Płatność
Jak mogę zapłacić za udział w konferencji?
Płatności za Szkolenie można dokonywać:
  • w momencie złożenia zamówienia – przechodząc do płatności online lub pobierając fakturę pro forma,
  • na podstawie wystawionej przez Organizatora faktury pro forma, przesłanej przez Organizatora na około 5 dni przed terminem Szkolenia,
  • na podstawie faktury VAT wystawionej przez Organizatora. Wystawienie faktury VAT nastąpi na 60 dni przed datą Szkolenia, ale nie później niż 7 dni po dacie Szkolenia.
W przypadku uregulowania płatności na podstawie faktury pro forma, faktura VAT zostanie wystawiona w ciągu 7 dni po zaksięgowaniu wpłaty. Nieuregulowanie faktury pro forma nie jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w Szkoleniu.
Czy wystawiane są faktury za uczestnictwo? Czy fakturę VAT mogę odebrać na miejscu szkolenia/konferencji?
Tak, każda osoba/firma zgłaszająca się do udziału w wydarzeniu otrzyma fakturę. Fakturę VAT wyślemy listownie, za pośrednictwem Poczty Polskiej w ciągu 7 dni od zaksięgowania płatności lub w przypadku braku opłaty pro formy w terminie 7 dni od wydarzenia. Można również otrzymać e – fakturę, zaznaczając taką opcję w momencie składania zamówienia. Nie ma możliwości odbioru faktury VAT na miejscu konferencji.
Co mogę zrobić gdy została wystawiona faktura pro forma, a chcę zmienić dane do faktury?
W przypadku zmiany danych wystarczy przesłać pisemną informację na adres: forum.szkolenia@forum-media.pl podając dane umożliwiające identyfikację zamawiającego, np. numer faktury pro forma, zamówienia lub dokładne dane firmy oraz wskazać prawidłowe dane do wystawienia dokumentu. Zmiany danych jest możliwa przed wystawieniem faktury VAT (czyli przed dokonaniem wpłaty za konferencję, najpóźniej do 2 dni przed terminem konferencji).
Kiedy muszę zapłacić za udział w konferencji?
Za udział w konferencji można zapłacić na podstawie faktury proformy przed rozpoczęciem konferencji lub faktury VAT wysyłanej do uczestników po konferencji. Nieopłacenie pro formy nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału w wydarzeniu, a podstawą udziału w kongresie jest dokonanie zgłoszenia, a nie dokonanie opłaty.
Jak wprowadzić zmiany w danych podanych do faktury?
Wszelkie zmiany dotyczące danych podanych do faktury proformy należy wysłać drogą mailową pod adres forum.szkolenia@forum-media.pl.
UWAGA! Po wystawieniu faktury VAT drobne zmiany na dokumencie np. literówki, zmiana uczestnika/ osoby kontaktowej, błędny adres/ NIP/ nazwa firmy podlegają nocie korygującej.
Co się stanie jeśli nie zapłacę przed konferencją – czy to oznacza rezygnację z udziału?
Nieuregulowanie płatności przed terminem konferencji nie jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w konferencji.
Kto wystawia fakturę?
Fakturę wstawia organizator:
Forum Media Polska
ul. Polska 13
60-595 Poznań
www.forum-media.pl
REGON: 631046924
NIP: 7811551223
Rezygnacje
Co zrobić w sytuacji gdy z przyczyn losowych nie mogę wziąć udziału w konferencji?
W tej sytuacji przysługuje możliwość zmiany uczestnika. Poinformuj nas o tym pisemnie na adres: forum.szkolenia@forum-media.pl podając dane umożliwiające identyfikację, np. numer Klienta lub numer NIP firmy. Zmiany uczestnika możesz dokonać najpóźniej na 1 dzień przed konferencją.

W przypadku braku możliwości udziału w konferencji z przyczyn niezależnych od Uczestnika, Organizator dopuszcza możliwość udziału w konferencji innego Uczestnika wskazanego przez Zamawiającego. Wskazanie przez Zamawiającego innego Uczestnika konferencji wymaga formy pisemnej (list, fax, e-mail).
Czy mogę zrezygnować z udziału w konferencji?
Zgodnie z warunkami odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia może konsument lub konsument – przedsiębiorca, prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, gdy tematyka szkolenia/Konferencji nie jest związana z przedmiotem ich działalności.
Czy zmiana programu uprawnia do bezpłatnej rezygnacji z uczestnictwa z konferencji?
Zmiana programu nie uprawnia do bezpłatnej rezygnacji z udziału w konferencji.
Dodatkowe materiały do wydarzenia
Przy zakupie biletu na konferencję w pakiecie otrzymałem/am kurs za 1 zł. Jak z niego skorzystać?
  1. Jeśli kurs pojawił się w koszyku, jako produkt za 1 zł możesz korzystać z niego od razu po zakupie.
  2. Wejdź na stronę -> https://www.uniqskills.com/pl
  3. Kliknij w przycisk ZALOGUJ SIĘ:
    • E-mail – logujesz się tymi samym adresem mailowym, który był użyty podczas składania zamówienia
    • Hasło – logujesz się tym samym hasłem, które stworzyłeś do swojego konta po złożeniu zamówienia
  4. Przechodzisz do zakładki MOJE KONTO -> Mój panel -> Moje Kursy
  5. Odszukujesz w zakładce kurs i klikasz Zaczynamy!
Kiedy otrzymam materiały dodatkowe, które były wymienione w formularzu zakupu, np. e-book lub materiały, które były dołączone, jako dodatki do poszczególnych prelekcji?
Materiały są wysyłane na Państwa skrzynkę mailową (prosimy sprawdzać również folder SPAM, Oferty itp.) do 14 dni od dnia zakończenia konferencji oraz dostępne w zakładce Moje pliki po zalogowaniu się na stronie wydarzenia.
Sklep
Dlaczego nie mogę kupić produktów widocznych w sklepie?
Produkty widoczne w sklepie są dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy są uczestnikami danego wydarzenia. Zaloguj się i wybierz produkt, który Cię zainteresował.
Nie mogę kupić produktów ze sklepu po zalogowaniu się.
Sklep i produkty w nim widoczne są dostępne tylko dla zalogowanych uczestników danego wydarzenia. Możesz kupić warsztat lub przedłużyć dostęp do nagrania do 30 dni tylko, jeśli wcześniej kupiłeś bilet na konferencję.

Brak wyników